dinsdag 21 juni 2011

500

Dit is alweer de 500ste blogpost. Hoeveel zouden er nog bij komen? Een werkgerelateerd weblog zoals dit is natuurlijk eindig. Hoewel als je ziet hoelang sommige bloggers het al volhouden…. Gebrek aan inspiratie, teveel herhaling, drukte, of het weblog als verschijnsel ingehaald door de tijd. Het kan zo maar afgelopen zijn. Maar we zien wel.

Het bloggen zelf vind ik leuk. En dan gaat het niet over de gewone berichten, die je via Google reader etc. binnenkrijgt. Dan heb ik het over de blogposts waar je een tijdje op zit te broeden, een mooi verhaal maakt en dat ‘wereldkundig’ maakt. Dit soort blogposts maak ik het liefst. Maar dan zonder tijdsdruk, of zonder ‘het wordt weer eens tijd voor een blogpost’.



Ik ga nog eens een blog voor mezelf beginnen. Over ‘music/songs about historical events’. Geschiedenis en muziek, twee hobbies in één blog. Met veel achtergrondinformatie over de muziek en over de historische gebeurtenis. Een blog zonder eind, en blogposts wanneer je zin en inspiratie hebt of weer iets bijzonders gevonden hebt. Voorbeelden genoeg, kijk bijvoorbeeld hier.

3 opmerkingen:

Hendrika zei

Op naar de volgende 500, toch?! Zo lang je er zelf lol in hebt, moet je blijven bloggen. Ik lees je verhalen in ieder geval met veel plezier.

Transisalania en Varia zei

Dank je, Hendrika, ik ga voorlopig nog wel even door....

Mark Deckers zei

Aait vedan! Op nog vele posts!