zondag 1 juli 2012

Top 5 fietsroutes in Overijssel


Qua haarkleur val ik niet op tussen de Grijze Golf, maar ik voel me toch wat jong om er toe gerekend te worden. Hoewel ik wel regelmatig meedoe aan een typische vrije tijdsbesteding van actieve ouderen: de fietsen achter op de auto (op het VUT-rek), een uurtje rijden en dan een rondje fietsen.

De kop ‘Top 5 fietsroutes in Overijssel’ op de website van Fietsen 123 sprak me dan ook onmiddellijk aan en ik was uiteraard nieuwsgierig welke routes waren uitverkozen. Ook geïnteresseerd? Ga naar de website of klik op onderstaande links:

Langs de Vecht en door de polder (Dalfsen - Hasselt e.o.)

Wilmersberg Route (De Lutte - Oldenzaal e.o.)

Ooievaarsroute (Deventer – IJssel e.o.)

Rond Heino: door het Sallandse land

De Weerribbenroute

Voor meer berichten over dit onderwerp op dit weblog zie het trefwoord Recreatie.

Geen opmerkingen: