maandag 25 juli 2016

Zomernummer Mijn Stad Mijn Dorp is uit


Het zomernummer van het digitale tijdschrift Mijn Stad Mijn Dorp is uit. Met onder meer het zomerse onderwerp bermtoerisme, populair eind vijftiger begin zestiger jaren tot 1965, toen het op de Rijkswegen verboden werd. Het vormde een zondags uitje om voorzien van picknickmand op stoeltjes plaats te nemen in de bermen van doorgaande wegen om auto's te bekijken.
Andere onderwerpen:
- het plan Van Embden: beeldbepalend voor naoorlogs Zwolle
- interview met watertorenbeheerder uit Hengelo
- het Agnietenklooster in Diepenveen en zijn rijke bezit
- Kea Bouman uit Almelo wint grandslamtoernooi
- Verdwenen watermolens in Overijssel
- De Overijsselse roots van Onno en Isa Hoes
- De mysteries van de Hunenborg


Bermtoerisme (uit: Ondersteboven - NPO geschiedenis)

21 opmerkingen:

DR UKAKA zei

Moet u een dringende lening van een God vrezen lening kredietgever, niet alleen een christen maar een gelovige, en u moet ook een lening geldschieter, die u kunt vertrouwen en vertrouwen
op komt zorgen niet meer hier de kans die je hebt gewacht.
Vriendelijk contact
wicklaurelscapitalsoughtfirms@gmail.com
onmiddellijk, zodat uw lening aan u met enige vorm van vertraging GOD BLESS geven kan

peter timberlake zei

Proficiat met je lening!
Ik hoop dat je alvast volop van geniet.
Kan je deze even doorsturen op laurentdefevere(at)hotmail.fr
Wij zijn net aan het kijken voor lenen en zou super zijn mochten met zoiets bij de bank kunnen afkomen.

Met vriendelijke greoten,
Laurent

peter timberlake zei

Proficiat met je lening!
Ik hoop dat je alvast volop van geniet.
Kan je deze even doorsturen op laurentdefevere(at)hotmail.fr
Wij zijn net aan het kijken voor lenen en zou super zijn mochten met zoiets bij de bank kunnen afkomen.

Met vriendelijke greoten,
Laurent

credit union zei

Lening bieden.
  Bent u op zoek naar een lening voor welk doel? Dan is hier een grote kans voor u. Wij bieden lening tegen een rente van 2% voor vastgoedbeleggers, ondernemers en persoonlijke lening. Neem dan contact met ons op voor meer informatie / E-mail: creditunion000@gmail.com

Dr Purva Pius zei

Hello Everybody,
My name is Mrs Sharon Sim. I live in Singapore and i am a happy woman today? and i told my self that any lender that rescue my family from our poor situation, i will refer any person that is looking for loan to him, he gave me happiness to me and my family, i was in need of a loan of S$250,000.00 to start my life all over as i am a single mother with 3 kids I met this honest and GOD fearing man loan lender that help me with a loan of S$250,000.00 SG. Dollar, he is a GOD fearing man, if you are in need of loan and you will pay back the loan please contact him tell him that is Mrs Sharon, that refer you to him. contact Dr Purva Pius,via email:(urgentloan22@gmail.com) Thank you.

BORROWERS APPLICATION DETAILS


1. Name Of Applicant in Full:……..
2. Telephone Numbers:……….
3. Address and Location:…….
4. Amount in request………..
5. Repayment Period:………..
6. Purpose Of Loan………….
7. country…………………
8. phone…………………..
9. occupation………………
10.age/sex…………………
11.Monthly Income…………..
12.Email……………..

Regards.
Managements
Email Kindly Contact: urgentloan22@gmail.com

sunlight loans zei

DRINGEND ECHTE LENING AANBIEDING Nu solliciteren (sunlightloans14@gmail.com)

Bent u op zoek naar een lening? persoonlijke lening, woningkrediet, auto lening, student lening, schuld consolidatie lening, ongedekte lening, risicokapitaal, enz .. of je hebt een lening geweigerd door een bank of financiële instelling om welke reden. We zijn particuliere kredietverstrekkers, leningen aan bedrijven en particulieren in een 2% rente lage rente en betaalbaar. Als u geïnteresseerd bent in een lening? Neem contact met ons vandaag op (sunlightloans14@gmail.com) en ontvang de lening vandaag.
Heeft u een dringende lening of een ander type van financiële hulp nodig?

Wij bieden alle soorten van de lening tot twee procent (2%) van belang. e-mail ons nu via: sunlightloans14@gmail.com de volgende informatie

voor- en achternaam
geboortedatum ::
natie:
bezetting:
bedrag van de lening:
Lening duur:
Doel van de lening:
maandelijks inkomen:

E-mail ons nu op (sunlightloans14@gmail.com)

groeten
Heer Frank.
adverteerder hoofd
SUNLIGHT leningen LTD.

Forex Signal zei


Groeten allemaal!!!!! Forex Signaal terug voor de voeten weer na zijn voorraad. Ik ben dankbaar dat deze geldschieter die heeft mijn Organisatie een betekenis weer, ik ben commentaar in naam van deze legit uitlener (JAMES FINANCIËLE HOME LTD) die opgeheven Forex Signaal weer door het uitlenen van de som van €1 miljoen, die had ons gegroeid te dik en grof in de wereld, zelfs voor de meest concurrerende Industrieën, en na ons helpen met de lening die ik beloofde hem dat ik hem zou helpen reclame maken voor zijn goede kredietverlening van de intenties om de behoeftigen te helpen, want ik geloof niet eerlijk kredietverstrekkers zoals deze bestaan nog steeds op de hoge tarief oplichting van over de hele wereld.Ze bieden leningen aan particulieren, bedrijven en andere organisaties die behoefte hebben aan financiële assistent..ik weet niet je huidige situatie nu, maar als u op zoek bent naar een legitieme geldschieter... ik zou dit eerlijk geldschieter voor iedereen met hun onderstaande e-Mail! :

info@jamesfinancialhome.com
john.info255@yandex.com

Unknown zei

Goede dag,

Bent u dringend lening? Wilt u betalen uit uw schuld? enz.
U kunt contact met ons op voor uw snelle en betrouwbare lening tegen een lage rente van 3%, en betaalbare afbetalingsplan met een goede kredietwaardigheid omstandigheden.
Contact: creditunion000@gmail.com

Unknown zei

Goede dag,

Bent u dringend lening? Wilt u betalen uit uw schuld? enz.
U kunt contact met ons op voor uw snelle en betrouwbare lening tegen een lage rente van 3%, en betaalbare afbetalingsplan met een goede kredietwaardigheid omstandigheden.
Contact: creditunion000@gmail.com

ThANKS zei

Goede dag heer / mevrouw,

Bent u dringend lening? krijgen lening in deze vennootschap is een dynamische gelegenheid in het leven, bieden wij lening tegen 2% rente, dan gerust contact met ons op dit e-mailadres; {Paydayloansuk62@gmail.com} en in God we trust, want we zijn goed in het geven van leningen aan mensen die op zoek zijn voor; en we hebben geen vertraging in de transactie we altijd bij onze klanten de aandacht in de tijd, en wij hen ook de beste prioriteit ze allemaal willen of nodig hebben van ons, bieden wij zakelijke leningen, auto leningen, Govt leningen en om rekeningen te betalen, als belanghebbende krijg terug te passen voor uw eigen lening nu, {paydayloansuk62@gmail.com}

Lening aanvraag formulier invullen en terugkeer.

(1) Volledige naam:
(2):
(3) Adres:
(4) Provincie:
(5) Sex / Leeftijd:
(6) Burgerlijke staat:
(7) Nabestaanden:
(8) Beroep:
(9) Mobiel:
(10) Momenteel positie in plaats van het werk:
(11) Maandinkomen:
(12) Leningen Nodig:
(13) Lening Duur:
(14) Doel van de lening:
(15) Hebt u toegepast voordat ?:
(16) Heeft u Engels begrijpen ?:

Bedrijf e-mail: paydayloansuk62@gmail.com

Beste wensen

Mrs. Richard Javonne.

Karen Thomas zei

Goede dag

Ik ben Rev. Brian Washington, een eigen geldschieter. Ik geef leningen met een rente van 3% per jaar en in het bedrag van € 10.000,00 euro tot € 900,000,000.00 euro als de lening bieden. 100% Project Financiering met beveiligde en onbeveiligde leningen beschikbaar. We zijn gegarandeerd in het geven van financiële diensten aan onze talrijke klanten over de hele wereld. Met onze flexibele kredietverlening pakketten, kunnen leningen worden verwerkt en overgedragen middelen aan de kredietnemer binnen de kortst mogelijke tijd. Wij opereren onder duidelijke en begrijpelijke taal en wij bieden leningen van alle soorten aan geïnteresseerde klanten, bedrijven, bedrijven, en allerlei organisaties van het bedrijfsleven, particulieren en investeerders in vastgoed. gewoon vul het onderstaande formulier in en weer terug naar mij als ik verwacht dat uw snelle en onmiddellijke reactie.


Vul het LENING AANVRAAG:
Voornaam: .....................
Achternaam: ......................
Geslacht: ..........................
Burgerlijke staat: .............................
Contact adres: ..........................
Stad / Postcode: .........................
Land: ............................
Geboortedatum: .........................
Bedrag dat nodig is als lening: .................
Lening Duur: ...............................
Beroep: .............................
Maandinkomen: ..........................
Doel voor de lening: .............................
Direct Telefoonnummer: ...................................

E-mail: washingtonprivateloanfirm@yahoo.com

Van,
Rev. Brian Washington
Directeur

John Ahmed zei

Bent u op zoek naar een zeer echte lening tegen een betaalbare rente van 3%, in het kader van een gunstig lening voorwaarden?

Heeft u behoefte aan een lening om uw schuld te vereffenen of om uw rekeningen te betalen? Ben je al afgewezen constant door uw banken en andere financiële instellingen, alleen maar omdat u een lage credit score? Heeft u een lening of financiering voor welke reden dan ook, zoals nodig:

* Auto Leningen
* Real Estate Leningen
* Business Leningen
* Hypothecaire Leningen
* Hypotheek
* Consolidatie van de schuld Leningen
* Persoonlijke leningen

Let op: We geven lening voor slechts 3% rente per jaar.

Geïnteresseerden kunnen contact opnemen met ons via e-mail: russell.credit40@gmail.com om ons in staat stellen een lening verwerking bestand te openen.

Contact E-mail:russell.credit40@gmail.com

Beste wensen,
De heer John Ahmed

Nasmith John zei

Hallo Mijn naam is Kimberly Mcpherson Ik wil MEI FIELD financiën firma bedanken voor mij te helpen met mijn lening fondsen van $ 60.000,00 na opgelicht voor zo lang als je geïnteresseerd bent in een lening neem dan contact met hem, zodat hij ook kan helpen te zijn lening te doen lang in 24 uur tijd mijn lening was in mijn rekening iedereen die behoefte aan een dringende en vertrouwde lening moet nu contact met hem hij is een God gezonden en een goed mens zijn e-mail is loan3568@gmail.com ik ben blij dat deze getuigenis op te delen geen rekening het internet omdat hij hielp me als je echt hulp zonder opgelicht nodig als ik was opgelicht dit de juiste lening bedrijf Contactpersoon: E-mail: loan3568@gmail.com

sregey yakubova zei

BETAALBARE lening aan te bieden zonder upfront kosten

Hallo,

Wat zijn uw financiële behoeften?
We geven leningen van een minimum van $ 2.000,00 tot een maximum van $ 100,000,000.00 met comfortabele duur die varieert van 1 tot 30 jaar tegen een zeer gereduceerde rente van 3%.

Heeft u een zakelijke lening nodig?
Heeft u een persoonlijke lening nodig?
Wilt u een auto te kopen?
Wilt u herfinancieren?
Heeft u een hypothecaire lening?

Heeft u een enorme kapitaal nodig om te beginnen uw zakelijk voorstel of uitbreiding? Heb je verloren hoop en je denkt dat er geen uitweg, en uw financiële lasten blijft nog steeds?
Aarzel dan niet om contact met ons op voor eventuele zakelijke samenwerking

Neem contact met ons op via e-mail: constantloanfirm@gmail.com

Maria Turpisch zei

Goede dag vrienden.

Ben je nog op zoek naar een lening, en je bent door de banken afgewezen of bedrogen. Ik kreeg een onroerend goed lening van € 300.000 uit Senator Walter. hij is echt een goede en gerenommeerde geldschieter.

Neem contact op met Senator Walter op; senatorrpwalter@hotmail.com

Mrs Farida Stephen zei

Goede dag, ik ben een geregistreerde particuliere geldschieter. We geven leningen aan mensen te helpen, bedrijven die behoefte hebben om hun financiële status over de hele wereld te werken, met een zeer minimale jaarlijkse rente zo laag als 3% binnen een jaar tot 30 jaar terugbetaling looptijd een deel van de wereld. We geven leningen binnen het bereik van € 5000 tot € 100.000.000. Onze leningen zijn goed verzekerd voor maximale veiligheid is onze prioriteit. Belanghebbende moet contact met ons op via e-mail: (24hourstloancompany1@gmail.com)

Ben je al afgewezen door zoveel banken
heb je nodig om de financiering voor de uitbreiding van je bedrijf,
maak je een persoonlijke lening nodig

Aanvraag voor een lening, zenden de onderstaande informatie:
1. Volledige naam
2. Adres
3. Bedrag
4. Looptijd Periode
5.Phone Number
6. Beroep

Mevrouw Farida Stephen

Mrs Farida Stephen zei

Goede dag, ik ben een geregistreerde particuliere geldschieter. We geven leningen aan mensen te helpen, bedrijven die behoefte hebben om hun financiële status over de hele wereld te werken, met een zeer minimale jaarlijkse rente zo laag als 3% binnen een jaar tot 30 jaar terugbetaling looptijd een deel van de wereld. We geven leningen binnen het bereik van € 5000 tot € 100.000.000. Onze leningen zijn goed verzekerd voor maximale veiligheid is onze prioriteit. Belanghebbende moet contact met ons op via e-mail: (24hourstloancompany1@gmail.com)

Ben je al afgewezen door zoveel banken
heb je nodig om de financiering voor de uitbreiding van je bedrijf,
maak je een persoonlijke lening nodig

Aanvraag voor een lening, zenden de onderstaande informatie:
1. Volledige naam
2. Adres
3. Bedrag
4. Looptijd Periode
5.Phone Number
6. Beroep

Mevrouw Farida Stephen

Mrs Farida Stephen zei

Goede dag, ik ben een geregistreerde particuliere geldschieter. We geven leningen aan mensen te helpen, bedrijven die behoefte hebben om hun financiële status over de hele wereld te werken, met een zeer minimale jaarlijkse rente zo laag als 3% binnen een jaar tot 30 jaar terugbetaling looptijd een deel van de wereld. We geven leningen binnen het bereik van € 5000 tot € 100.000.000. Onze leningen zijn goed verzekerd voor maximale veiligheid is onze prioriteit. Belanghebbende moet contact met ons op via e-mail: (24hourstloancompany1@gmail.com)

Ben je al afgewezen door zoveel banken
heb je nodig om de financiering voor de uitbreiding van je bedrijf,
maak je een persoonlijke lening nodig

Aanvraag voor een lening, zenden de onderstaande informatie:
1. Volledige naam
2. Adres
3. Bedrag
4. Looptijd Periode
5.Phone Number
6. Beroep

Mevrouw Farida Stephen

Anoniem zei

Ik ben de heer Kelvin Smith, een Onderhandse lening Lender en samenwerken
financieel voor onroerend goed en alle soorten van het bedrijfsleven
financiering. Ik bieden ook leningen aan particulieren, bedrijven en
samenwerken organen op lage rente, leningsvoorwaarden
determinant, Lening bedrag tussen de som van $ 1.000,00 voor
$ 10,000,000.00 US Dollars. Lening voor de ontwikkeling van het bedrijfsleven een
concurrentievoordeel / zakelijke expansie bieden wij lening met een lage rente van 2%
EERSTE GEGEVENS NODIG ZIJN:
1) Volledige naam: ...
2): ......
3) State ......
4) Leeftijd: ......
5) Sex: ....
6) Tel: .....
7) Mobile: .....
8) Lening Duur: ...
9) Bedrag in de behoefte van de lening: ...
E-mail: kelvinsmithfunds@hotmail.com
Hier om u te laten zien een betere manier om financiële vrijheid !!!

Yolanda Mecerceis zei

GETUIGENIS over hoe ik heb mijn lening Wonderbaarlijk VAN REAL leningen VANDAAG realloanstoday247@yahoo.com


Hallo allemaal, ik Yolanda Mecerceis een alleenstaande moeder van Dudelange in Luxemburg, zal ik ook op die grote getuigenis over hoe ik heb mijn lening van REAL leningen VANDAAG toen we uit ons huis werden verdreven toen ik mijn rekeningen niet meer kon betalen delen , Na opgelicht door diverse bedrijven op de lijn en zijn geweigerd een lening van mijn bank en een aantal andere credit union ik heb bezocht. mijn kinderen werden genomen door de pleegzorg, ik was helemaal alleen in de straat. Totdat er een dag dat ik schaamteloos liep in een oude school stuurman die mij voorgesteld aan REAL leningen VANDAAG COMPANY In eerste instantie heb ik haar vertelde dat ik ben niet bereid om elk risico van het aanvragen van een lening op de lijn meer nemen, maar ze verzekerden mij dat ik zal ontvangen mijn lening van hen. Op een tweede gedachte, als gevolg van mijn dakloosheid ik nam een ​​proef en toegepast voor de lening, gelukkig voor mij ik kreeg een lening van $ 50,000.00 van {realloanstoday247@yahoo.com}. Ben blij dat ik nam het risico en toegepast voor de lening. mijn kinderen hebben gekregen terug naar mij en nu ik een eigen huis en een bedrijf van mijn eigen. Alle dank gaat uit naar REAL leningen VANDAAG COMPANY voor het geven van een betekenis aan mijn leven toen ik alle hoop had verloren.

Heeft u een lening dringend nodig? vriendelijk en snel contact REAL leningen VANDAAG COMPANY nu voor uw lening via e-mail: (realloanstoday247@yahoo.com) ik denk dat andere mensen ook het geven van getuigenissen op deze zelfde eerlijke kredietgever.

Yolanda Mecerceis.

Yolanda Mecerceis zei

GETUIGENIS over hoe ik heb mijn lening Wonderbaarlijk VAN REAL leningen VANDAAG
realloanstoday247@yahoo.com


Hallo allemaal, ik Yolanda Mecerceis een alleenstaande moeder van Dudelange in Luxemburg, zal ik ook op die grote getuigenis over hoe ik mijn lening van REAL leningen Vandaag de dag wanneer we uit ons huis werden verdreven toen ik mijn rekeningen niet meer kon betalen delen , Na opgelicht door diverse bedrijven op de lijn en zijn geweigerd een lening van mijn bank en een aantal andere credit union ik heb bezocht. mijn kinderen werden genomen door de pleegzorg, ik was helemaal alleen in de straat. Totdat er een dag dat ik schandalig liep in een oude schoolvriend die mij naar REAL leningen VANDAAG COMPANY In eerste instantie heb ik haar vertelde dat ik ben niet bereid om elk risico van het aanvragen van een lening op de lijn meer nemen, maar ze verzekerde me dat ik zal ontvangen mijn lening van hen. Op een tweede gedachte, als gevolg van mijn dakloosheid ik nam een ​​proef en toegepast voor de lening, gelukkig voor mij ik kreeg een lening van $ 50,000.00 van {realloanstoday247@yahoo.com}. Ben blij dat ik nam het risico en toegepast voor de lening. mijn kinderen hebben gekregen terug naar me en nu ik een eigen huis en een bedrijf van mijn eigen. Alle dank gaat uit naar REAL leningen VANDAAG COMPANY voor het geven van een betekenis aan mijn leven toen ik alle hoop had verloren.

Heeft u een lening dringend nodig? vriendelijk en snel contact REAL leningen VANDAAG COMPANY nu voor uw lening via e-mail: (realloanstoday247@yahoo.com) ik denk dat andere mensen ook het geven van getuigenis op deze zelfde eerlijke kredietgever.

Yolanda Mecerceis.