zondag 13 februari 2011

Muziek uit het oosten (35): Boh Foi Toch met Boer Zoekt Vrouw lied

Een speciale rubriek – voor de liefhebbers van muziek. Van alles wat – in ’t Engels of in ’t plat. Goud en oud, nieuw of fout.


De ontknoping van Boer Zoekt Vrouw komt steeds dichterbij. De Achterhoekse Boer ‘doar heur ie nooit meer wat van’ Richard, die zijn zaakjes, ondernemend als hij is, al voor de opnames begonnen geregeld had; boer Frank die niet kan kiezen en het liefst voor 2 vrouwen gaat; boer Gijsbert, die wel een ordentelijk type kan gebruiken op zijn rommelboerderij; boer Marcel, die er absoluut niet uitziet als een boer, het telen van aardappels kan nog nét; boerin Annemarie die op zoek is naar een sterke man die goed bij haar bedrijf past. Hoe zal het hun vergaan?

Boh Foi Toch maakte 10 jaar geleden al een Boer Zoekt Vrouw lied:

Beernd van Kuperi-j

Goeindag mien deern, bun i-j nog vri-j
Mien naam is Beernd van Kuperi-j
Ik heb ne mooie boerderi-j
Den's ok van ow, a'j trouwt met mi-j

Ik heb good melk op al miene grond
Der is veur twee plaatse zat
'k Heb viefteg beeste en een hond
Mien va en moo woont ampart
A'j bi-j mi-j komt
Gaef ik mien lief, gaef ik mien hart

Ik zag ow aover straote gaon
I-j kwamen kort an mi-j veurbi-j
Mag ik wal efkes bi-j ow staon
Mien naam is Beernd van Kuperi-j

Ik heb ow hier nog nooit ezeen
I-j komt hier zekers neet vandan
Ik veule mi-j mangs zo alleen
Gin deerntjen wog 't met mi-j an
Ik doo veur ow
A'j bi-j mi-j komt, al wat ik kan

In 't veurjaor gao'w dan langs den es
Wi-j loopt daor samen hand in hand
En bi-j de bekke in 't gros
Vleegt onze lieve in de brand

De kalvere stoeft haost deur den draod
De kieften reert hoog an de loch
Ik wette met mi-j zelf gin raod
Ik heb zolang hiernao ezocht
Ik kriege van ow jo neet genog, nee nooit genog

Goeindag mien deern bun i-j nog vri-j
Mien naam is Beernd van Kuperi-j...

Geen opmerkingen: