dinsdag 5 juni 2012

Campagne 'Jij en Overijssel' wint belangrijke pr-prijs



De provincie Overijssel en Porter Novelli Nederland zijn winnaar geworden van een Gouden Sabre Award voor de campagne JIJ & Overijssel in de categorie Beste Benelux Campagne. Deze internationale prijs wordt jaarlijks in Brussel uitgereikt aan de beste PR- en communicatiecampagnes van de wereld. The Holmes Report beoordeelt campagnes op creativiteit, integriteit en doeltreffendheid. Met de Gouden SABRE award liet de provincie Overijssel inzendingen van Shell, IBM, SIRE en de Flower Council of Holland achter zich. De campagne had als doel de werkzaamheden van de provincie concreet en interessant te maken om zo te zorgen voor meer zichtbaarheid van de provincie bij haar inwoners. Jij & Overijssel is een interactief crossmediaal podium waarop direct gereageerd kan worden op actuele Overijsselse zaken. Op piekmomenten ontvangt Jij & Overijssel tienduizenden online bezoeken per dag. Zo trok de live-uitzending van het Bevrijdingsfestival Overijssel op 5 mei 2012, gemaakt en gepresenteerd door medewerkers van de provincie, meer dan 80.000 unieke bezoekers.

Bron o.a.: website provincie Overijssel

Geen opmerkingen: