dinsdag 23 juni 2015

Verder onder nieuwe vlag


Na vakantie en afstand nemen heb ik besloten door te gaan met dit blog. Stoppen kan altijd nog. Alleen vaar ik niet meer onder de vlag van de Rijnbrink Groep, maar onder de Overijsselse vlag. Ik heb me een (werkzaam) leven lang onder meer bezig gehouden met de Overijssel collectie van achtereenvolgens de Provinciale Bibliotheekcentrale Overijssel-Oost, Overijsselse Bibliotheekdienst en Rijnbrinkgroep en met projecten/websites op het gebied van erfgoed en geschiedenis van Overijssel. De bijdragen op dit weblog waren vaak gerelateerd aan mijn werkzaamheden. De interesse is gebleven. De volgers lazen mijn blog vanwege de onderwerpen die aan bod kwamen. Dus ga ik op dezelfde voet verder. Met enkele verschillen. Ik gun mezelf de vrijheid niet persé vast te houden aan een vaste regelmaat wat betreft plaatsen van bijdragen en ik maak wat vaker een zijstap qua onderwerpen. Ik wil n.l. zelf plezier blijven beleven aan het bloggen en daarbij passen te veel restricties niet. De eerstvolgende bijdrage is daar een voorbeeld van.

4 opmerkingen:

Hendrika zei

Bloggen is geen werk... ;-), het moet leuk blijven - #hobby. Mooi voor je lezers dat je dit weblog voortzet. Ik wacht vol spanning af :-)

Truus Wijnen zei

Ooh Tonny, dat is goed nieuws :-)
Ik wens je nog heel veel blogplezier.


Anoniem zei

Krijg je nu ook een ander Twitter account?

Gr, Truus Wijnen

Mark Deckers zei

Mooi man! Je gaat verder! Blijf je volgen.